YKS Nasıl Çalışılmalıdır?

YKS, ÖSYM tarafından yapılan ve üniversiteye gitmek için girmeniz gereken bir sınavdır. Lise son sınıf öğrencilerinin girdiği sınavların başında yer almaktadır. Sınav toplam olarak 3 testten oluşmaktadır. Bunlar TYT, AYT ve YDT’dir. YDT yabancı dil testidir. Buna herkes girmemektedir. Sadece lisede dil okuyan adaylar bu sınava girmektedir. Sayısal ve sözel adayların TYT ve AYT’ye girmesi yeterli olmaktadır. Tabii ki bu sınav birçok öğrenci için önemlidir. Bu noktada adayların en çok sorduğu soru YKS nasıl çalışılmalıdır sorusu olmaktadır.

Bir sınava nasıl çalışacağınızı bilmek önemlidir. Düzensiz bir çalışma maalesef verimsiz olmaktadır. Bu da sınavda başarıya ulaşmanızı engeller. Bu noktada sınavlara çalışmak kadar doğru çalışmak da önemlidir. Çalışma düzeninizi belirlerken de mutlaka kendinizi göz önünde bulundurmalısınız. Konuları nasıl öğrenebildiğinizi bilmeli ve düzgün şekilde çalışmalısınız.

YKS’ye Kaç Ay Çalışılmalıdır?

YKS’ye kaç ay çalışmanız o anki bilgi birikiminize göre değişecektir. Bu noktada en az 6-7 ay çalışmanız gerekir. Tabii ki hiçbir konu hakkında bilginiz yoksa, tüm konulara da ayrı ayrı çalışacaksanız bu durumda 1 yıldan uzun bir süre gerekmektedir. Lisede sağlam bir temel atamadıysanız bu noktada lise 3’te sınava çalışmanızı öneririz. Aksi halde son aylarda sınavı yetiştirmeniz mümkün değildir. Eğer temel konular hakkına bilginiz varsa bu nokta da 6-7 ay boyunca bol bol test ve deneme çözerek tamamen konuları pekiştirmeniz ve yüksek almanız mümkün olacaktır.

Kaynak: "https://egitimpusulam.com/yks-nasil-calisilmalidir/"


Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam Eğitim Pusulam

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eğitim Pusulam - Eğitim Hayatınızın Pusulası

YKS NASIL ÇALIŞILMALI?